Bloggen var det, ja....

Nej, jag är faktiskt fruktansvärt otaggad på att blogga för tillfället, & tyvärr måste jag säga att jag ser inte att lusten kommer komma tillbaka inom en snar framtid. Men nu har jag blivit ombedd att skriva ett inlägg, så då får jag väl göra det. I livet händer väl en del, men ändå ingenting värt att nämna. Jobbar på, fryser på månarna, träffar folk när jag kan & hinner, slösar för mycket pengar, oroar mig för julklappar, städar lite för lite, osv. Blä, skulle vara trevligt med en rolig händelse.l

Kommentarer
Postat av: Sanna

Härligt att du gav det lite tid ändå! Vi får väl skapa en rolig händelse! <3

2010-12-06 @ 21:03:34
URL: http://yellowfever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0