En "gammal goding"?!

Har haft en faktiskt väldigt trevlig kväll med Antonen! Fika, memory & flera ordbetydelser (såklart) togs upp! & jag har äntligen fått logaritmer förklarat för mig på ett sätt jag faktiskt förstår! Så jag är mycket nöjd! Inget tjafs! En liten kvällspromenad runt kvarteret blev det också!

Jenna kommer hem från London ikväll/inatt också, så jag får väl vänta uppe på henne! Får se hur trötta vi är när hon kommer, om det blir sängen direkt som gäller, eller om vi kanske kan prata lite innan! Det beror förstås också på vilken tid hon kommer hem. Hon messade ca 21:20 (SvTid) att de lyfter nu - det tar ca två timmar att flyga, alltså är hon vid Arlanda runt 23:30, så ska bagage hämtas ut & sen är det en bit hit också...Kanske! Vi får se!

Hoppas att alla har haft en givande dag! Puss&Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0