Jenna drar till London!

Så jag är hundvakt till Pluto t.o.m onsdag! Han var lite förvirrad först när jag vi började åka mot mig utan Jenna. Letade liksom runt efter henne lite med blicken. Men nu är han lugn. Han förflyttar sig hela tiden till det rum jag befinner mig i. Kanske är han lite orolig att jag också ska gå? Men det är inga problem. Nu ligger han bakom mig i soffan & sover!
Idag har det inte hänt så mycket, skrapat armar & ben, samt samlat på mig lite blåmärken här & där! Ja, visst är det fult & ja, visst gör det ont, men har man kul så har man! Då bryr man sig inte!
Fick ett samtal från Thordis, vars man fyllde 50 igår & ska ha stor fest den 23 oktober, & hon undrade om jag ville hjälpa till & hålla ställningarna lite så i köket under tiden! Absolut vill jag det!
Tänker lite på alla vänner jag har & hur mycket jag saknar vissa av dem. De vänner man nästan aldrig ser längre. Det känns så tomt & sorgligt! Imorgon tänkte jag ringa runt lite & tvinga folk att träffa mig så småningom! Så det så!
Har möblerat om i bokhyllorna! Det blev ett måste då de nya böckerna & LP-plattorna inte fick rum någonstans! Det ser mycket bättre ut nu än innan! Inte alls samma röra! Jag blir så glad av att titta på min boksamling! :) Den är så fin! & fler ska det förstås bli!
Livio visade mig en sida med sjukt underbara kort som jag planerar att köpa vid något tillfälle! Inte alla på en gång, de kostar allt mellan 40 - 200 kr per kortlek, så det gäller att välja noga vilka man ska prioritera! Jag vet precis vilken jag ska köpa först! En med dödskallar! Underbart! Plus att jag fick känna på leken L hade köpt! Att blanda den var verkligen en helt unik tillfredsställelse för fingrarna! Jag är mållös!
Har också letat runt lite efter Spider Web Candles, dock utan framgång. Vilket jag tycker är mycket tråkigt. Men jag har iallafall fått två av Leena, vilket jag är djupt tacksam för! De är så himla häftiga! För er som inte vet vad det är för ljus, så är de sexkantiga stearinljus som får som en spindelvävsliknande form då de brinner ned! Det är verkligen super ballt! Jag måste hitta fler! Ska söka lite på nätet & kolla.
(Flickor, se så jag kan!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0