Måndag.

Jag vet inte om det behövs så mycket ord för att beskriva en måndag? Man vill egentligen inte gå upp på morgonen, men tvingar sig själv till det. Man lunkar till jobbet, gör jobbet, humöret & går upp & ned & suget att bara dra hem är stort! Extra jobbig dag idag, mår inget vidare. Känner mig trött & förkyld, med en mage som skriker av smärta till & från. Men vafan, man ska egentligen inte klaga, om tre timmar slutar jag & får gå hem. Så så farligt är det inte om mig. Ska förbi Jenna an snabbis & hämta grejer jag behöver ta med mig till Täby, sen bär det av ut mot roslagen! Imorgon fyller jag år, så jag hoppas att jag är lite piggare då. Planen är nån form av middag & pokerspelande hemma hos Jenna, men vi får se hur det blir. Ska bli intressant att se också hur många som minns att man fyller år! Har trots allt en del vänner som inte har så stor koll på varken födelsedagar eller datum över huvud taget. Så det blir nånting att se fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0