Morgondagen, Lördag!

Har ställt klockan på 11:00! Tänkte att jag skulle få sova många timmar! Har räknat med 11 om jag är i säng vid 00:00! Imorgon vid 16:00 ska jag & Jenna vara ute i Österskär för att hjälpa till på Fredriks pappas 50-årsfest! Det ska bli lite roligt! Kommer antagligen inte ha så mycket tid för att skriva nån blogg alltså, så jag passar på nu!
Har jobbat hela veckan, så helgen är efterlängtad! Men å andra sidan är den väl det vare sig man jobbar eller inte? Bara lite extra nu liksom!
Har inte riktigt kommit ur min trött-period, men nu orkar jag iallafall vara vaken mer än för en månad sen!
En annan period jag känner att jag är på väg in i....En ledsen period? Inte så att att man blir deprimerad, men av någon anledning är jag inte alls speciellt glad. Har så sjukt mycket tankar i huvudet att det på nåt konstigt vänster blir alldeles tomt!  Känner mig så himla dum också, för jag tror att det går ut över vänner & familj, helt oförtjänt! Jag försöker verkligen att ha det roligt, jag har roligt! Men jag känner allt oftare att jag har ingen lust eller ork för att ha roligt...Hur låter det? Jag vet inte alls hur jag ska förklara det på nåt bättre sätt! Förlåt till dem som känt att de inte kunnat säga vad som helst ifall att jag skulle bli sur eller nåt, det är inte alls min mening att bete mig så! Självklart kan ni säga precis vad ni vill, jag blir verkligen inte sur, även om jag inte orkar skratta åt alla era skämt & liknande! Jag hade gjort det i vanliga fall, men för tillfället känns det bara för ansträngt. Jag avskyr att det händer sker i världen som jag inte kan styra över på något sätt! Jag är så himla arg på mig själv! Över mina tidigare livsval, över mitt kontrollbehov, över min inspirationsbrist, över mina flippar jag får, över att jag försvinner någon annanstans när ni pratar med mig, över att jag är så seg & lat & korkad av så sjukt många olika anledningar! Jag har inte ångrat så mycket jag gjort i mitt liv, jag ser det som erfarenheter man tar med sig vidare. Men nu har jag en enorm ånger! Det känns som att mitt hjärta inte får rum i bröstet, det pressar & pressar & behöver mer utrymme! Det kvävs! & det smärtar som fan!
Nu ska jag sova! Innan huvudet sprängs! Gonatt alla kära! Tack för att ni finns!
& tack också för en fantastiskt mysig födelsedag i tisdags! Ni är vackrast i världen! Bästa vännerna är de vänner jag har! Hur kunde jag ha sådan tur?!? TackTackTackTackTack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0