Slödag...

Jag hatar slödagar! Det känns verkligen inte som att jag får ut någonting av dem över huvud taget! Vaknade inte förrens klockan var nästan tolv! Det är alldeles försent! & idag mår jag heller inte alls bra! Magen krånglar, smärtan härjar & jag är alldeles dåsig i huvudet! Jag vill bara lägga mig i soffan & somna för att få vakna pigg & glad! Med nej, det ska jag inte göra! Snart ska jag träffa Beccasin, det ska iallafall bli trevligt! Då kommer jag åtminstone ha gjort Nånting under dagen förutom att slappa runt som någon som är trött & bitter på livet! Jenna har lagt pussel från det att hon gick upp & hon kommer antagligen inte sluta på ett tag heller. Helt sjukt, vad lång tid det tar!
Imorgon kommer mamma till lägenheten & ska sova över! Mysigt! I övermorgon fyller jag år. Funderar på att kanske äta lite middag & spela lite poker med några vänner? Hoppas på att de orkar, skit att fylla år på en tisdag. Men men, vad gör man? Om tre år får jag ju iallafall fylla på en fredag! & om fyra på en lördag. Hoppas bara att jag har mer ork då än vad jag känner att jag har nu. Jag vill väl fira litegrann på nåt sätt, men samtidigt så känner jag väl också att jag hade kunnat skita i det totalt. Å andra sidan, 20 är väl en ganska speciell ålder? Eller det ska ju vara det åtminstone. Känner att jag borde bry mig mer, men ja. Igen, vad gör man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0